Fair, Afs en Cheer

18 oktober 2016 - Johns Creek, Verenigde Staten

Op woensdag ben ik trouwens met een leuke roze stippen sok naar school geweest en hoewel ik er maar 3 uur was moest ik echt 3000 keer uitleggen wat er was. Op een gegeven moment heb ik maar gewoon gezegd dat ik m'n schoen kwijt was.

Vrijdag ben ik naar de fair (een soort kermis) geweest met wat vriendinnen aangezien we geen football game hadden. Het was zeker groter en leuker dan een kermis in Nederland. Op een gegeven moment zagen we fried oreo's staan en hoe slecht het ook klinkt het was echt super lekker. Ook wel leuk dat Audrey het zelf ook nog nooit op had en ik dus niet de enige was die het voor het eerst probeerde.

Zaterdag moest ik om 6.30 op, 10 min eerder dan als ik naar school ga, om naar het AFS orientatieweekend te gaan. Zoals je wel kan verwachten had ik me verslapen en waren we lekker laat. We vertrokken rond 8.20 en Chris en ik hebben als echte Amerikanen ontbijt gehaald bij Starbucks. Daarna zijn we echt vertrokken en omdat de ochtend al zo smooth ging kon het natuurlijk niet zo zijn dat we gelijk goed zaten. We belandden in een soort achterbuurt en in een compleet andere wijk. Uiteindelijk na erachter te komen dat de zip code fout was kwam we een half uurtje later aan bij de school waar we moesten zijn. Na de hele dag door een soort orientatie te hebben gehad zijn we 's avonds met z'n allen uiteten geweest en hebben we een soort scavenger hunt door de mall gedaan. We sliepen in een hotel wat ook wel leuk was voor een change.
Zondag moesten we om half 7, helemaal moe, uitchecken en hadden we de rest van de ochtend nog wat orientatie en hebben we samen ontbeten.

Maandag was ik helemaal kapot en kon ik niet wakker blijven, gelukkig had ik m'n eerste cheer practice wat het wat beter maakte. Op dit moment is alles nog lekker nieuw en raar maar ik heb heel veel zin in het basketbal cheer seizoen.
Morgen, woensdag, heb ik senior skip day dus dat wordt een dagje chillen in plaats van school.

xx

1. Pap:
    22 oktober 2016
    Denk dat je dat je een keer naar de kermis in Tilburg moet gaan haha, supergroot.
    Wat moet ik me bij fried oreo's voorstellen, oreo's dat is toch een chocolade koekje.
    De verhalen klinken weer goed, pap wordt er blij van om ze te lezen.
    Love jou, groetjes