Graduation and PCB

1 juni 2017 - Alpharetta, Verenigde Staten

Het was eindelijk tijd voor Graduation, voor de ontelbare grad party's en samen zijn met vrienden.

De cap and gown waren al een tijd terug binnen gekomen maar het was eindelijk 26 mei 2017 en tijd voor graduation. Johannes was naar mijn huis gekomen en we zijn samen met Audrey haar hele familie en hem naar graduation gereden na wat foto's te hebben gemaakt. Die dinsdag hadden we graduation practice wat echt eeuwen duurde en wat best wel saai was dus ik verwachtte dat het een beetje hetzelfde zou zijn maar dat was niet zo. Graduation startte rond 19:15 maar we moesten er om 18:30 zijn en rond 19:00 ging iedereen in rijen staan op alfabetische volgorde. We liepen naar binnen, een gozer ging nog even water halen tussendoor en had daardoor bijna de ceremonie gemist, en gingen zitten op onze plekken. Er waren speeches, scholarships werden genoemd en daarna werden alle namen genoemd en moest je naar voren lopen en de directeur zijn hand schudden en nog wat andere mensen. Na de laatste speech moet je je tassel, sliertje op je cap, van de rechterkant naar de linkerkant veranderen en daarna gooi je je cap in de lucht. Na graduation zijn we gelijk vertrokken omdat Audrey er voor een of andere reden klaar mee was en ben ik naar Johannes gegaan.

Zijn host familie had mij uitgenodigd om mee te gaan naar Panama City Beach Florida voor een lang weekend van de 27e tot de 30e. We zijn die zaterdag aangekomen in Florida, na 6 uur rijden, en hadden wat gegeten en een strandwandeling gemaakt. Zondag hebben we de hele dag bij het strand en het zwembad doorgebracht en 's avonds zijn we gaan mini golfen. Maandag was overdag hetzelfde, het strand en het zwembad, en 's avonds leek het me wel leuk om te gaan nachtzwemmen dus hebben we dat gedaan en dinsdag ochtend was ik alweer thuis na een super leuk weekend.

Woensdag ben ik met Ritika en Alice naar Olde Rope Mill Park geweest om te gaan hiken. Het was best een eindje lopen maar je kwam uit bij een verlaten spoor en dat was het waard. Wij daar lekker overheen lopen maar op een gegeven moment kwamen we erachter dat je door het spoor naar beneden kon kijken en nadat ik al bijna viel was dat niet het beste wat je kan zien.

Donderdag ben ik aardbeien gaan plukken met wat vrienden. Het leuke van Georgia is dat je minder dan een uurtje kan rijden en je compleet in de middle of nowhere zit. Het plukken duurde een uurtje en het was zo warm maar de aardbeien zijn het helemaal waard.

Over minder dan een maand ben ik weer terug en het begint nu ook steeds meer door te dringen dat ik sommige mensen hier voor het laatste zie.