Football en Cola

28 augustus 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

De eerste football wedstrijd is een feit en wat was het leuk! We hadden van tevoren afgesproken bij het huis van vriendinnen van me en we hebben ons daar klaargemaakt, het thema was goldout. Persoonlijk ken ik niemand die een goud shirt in z'n kast heeft liggen dus zijn we voor geel gegaan. Eenmaal bij de wedstrijd aangekomen was het echt net zoals in de films. We kwamen aan in de 'senior section' en het begon ongeveer een half uurtje nadat we aankwamen. De band kwam op met een soort dansers in echt de meest lelijke paarse pakjes ooit. Terwijl de footballplayers al op het veld stonden kwamen de cheerleaders op met hun cheer om het publiek te entertainen en de band speelde wat. Daarna hielden de cheerleaders een soort papier op en de footballplayers renden er doorheen, geen idee waarom ik dit zo cool vond maar het leek echt op een filmmomentje. De sfeer bij de wedstrijd was zo goed en iedereen was aan het juichen en zat echt helemaal in het spel. Na 2 quarters ging het onweren waardoor de rest van de game helaas afgelast was dus besloten we naar waffle house te gaan om de dag daar met z'n allen af te sluiten.

Zaterdag stond overnachten bij m'n liaison op de planning maar als surprise gingen we ook naar Coca Cola World and damnn that was fun. We zijn eerst bij een Frans cafeetje gaan eten en daar heb ik echt de beste ijskoffie ooit op, daarna zijn we naar Atlanta gereden om Coca Cola World te bezoeken. Voor je daar bent kom je bij een plek waar ze de 100ste olympische spelen hebben gehouden. Er zijn allemaal verschillende vlaggen en stenen op de grond met alle namen van de mensen die de olympische spelen hadden gesponsord. Daarna zijn we naar Coca Cola World gegaan en dat was echt iets aparts, alles was gebaseerd op 'happiness' en er was ook een kamer met allemaal verschillende soda van coca cola all over the world. 's Avonds gingen we uiteten en heb ik gefrituurde augurken op en ja het is even raar als dat het klinkt. Na het eten zijn we in de achtertuin wezen zwemmen en hebben we een film gekeken.

Vanochtend zijn we, familie van Brian en ik, naar een Grieks restaurant geweest om te ontbijten en ik ben net terug van een feest van een vriendin van me. Het was een super leuk en onvergetelijk weekend.