New year New family

19 januari 2017 - Alpharetta, Verenigde Staten

Er is aardig veel gebeurd sinds nieuwjaar. Ik heb een geweldige tijd gehad bij Brian en zijn familie, het was dan ook heel raar om weg te gaan. Het was zeker fijn dat ik na 5 maanden en 2 dagen eindelijk een keer uit kon slapen, dit betekende dat ik rond 2 uit mijn bed kwam.

Laten we het is over sneeuw hebben, er was hier blijkbaar 2 jaar geleden een hele erge sneeuwstorm waardoor iedereen helemaal gek wordt als er ook maar iets van sneeuw voorspelt wordt. In heel Georgia hebben ze maar iets van 5 sneeuwschuivers waardoor mensen toen voor 10-30 uur vastzaten in hun auto en dat moeten we niet hebben dus vrijdag had niemand werk of school. Laat dit nou net de dag zijn dat ik een studiedag had waardoor ik er natuurlijk niets aan had maar vanwege de voorspellingen was iedereen voor 3 uur thuis. Het begon pas te hagelen rond 7 uur en de sneeuw kwam 's nachts en geloof me als je zou zien hoeveel sneeuw lach je je kapot. Het leuke was dat we met de familie tijdens de 'sneeuwstorm' een film hebben gekeken in hun kelder die me altijd doet denken aan een grote bioscoop.

Ik ben 8 januari 2017 naar mijn nieuw hostfamily gegaan en die avond hebben Audrey en ik films gekeken en niet veel gedaan, zondag zijn we samen gaan schaatsen. Ik vind schaatsen super leuk maar zij zei altijd dat ze dat haat dus ik heb haar, want ik ben een geweldige vriendin, geforceerd om mee te gaan en toen we er waren vond ze het helemaal leuk dus dat was mooi. Het zou wel aardig klote zijn als ze het nog steeds niet leuk zou vinden maar dat is gelukkig niet gebeurd. Wat haal je na het schaatsen? Hot coco dus dat hebben wij ook lekker gedaan. Verder staat mijn kamer op dit moment vol met vuilniszakken, met mijn kleren erin, en moet ik dat onderhand uit gaan pakken.

Ook wel leuk om te vertellen is dat ik samen met Abbi in de AP office zit als een TA, dit is iemand die een beetje met alles helpt en dit is helemaal leuk als je het samen met iemand kan doen.

Ik sta nu in het midden vooraan bij cheer dus dat is ook wel even cool om mee te delen en vrijdag is de winter sports pep rally waar wij ook aan meedoen.

Op dit moment zit ik u een bijna 3 weken bij mijn nieuwe familie en het begint echt al als thuis te voelen.

ps: I need to teach Kris how to make toast because she burns it every single morning and it also smells like burnt toast, but she makes good coffee so i'll forgive her.
p.ss Audrey babe, it's I'll not i'll.

xx

~Brian, I know you're reading this thank you so much for everything you did! :)~