Senior Night en de Super Bowl

7 februari 2017 - Alpharetta, Verenigde Staten

Senior night was vrijdag 27 januari en mijn god wat was dat geweldig. Als eerste hadden we een dinner met alle ouders van de basketbal en cheer seniors met een grote cake met al onze namen. Ik zal proberen een beeld te schetsen. Als je binnenkomt zie je overal ballonnen en posters rondom de gym, aan de linkerkant zie je 5 foto's van alle seniors, including me, daarnaast staan alle trifolds die ouders hebben gemaakt. Audrey en ik hebben die van mij  de dag ervoor gemaakt aangezien ik zo geweldig ben in het plannen van dingen. We hebben allemaal een speciale strik met een graduation cap op de 'gouden' strik. Daarnaast hebben we een tiara, een sjerp, een gouden strik en een mum gekregen. Een mum is een soort strik met speciale slierten aan het ronde stuk met speciale dingen die met je te maken hebben die ze voor homecoming maken, de foto maakt het duidelijk. Tijdens de wedstrijden droeg ik de strik en de sjerp en tussen de 2 wedstrijden was er een soort ceremonie waarbij alle seniors naar het midden lopen en er een foto met jou en je ouders, in mijn geval rector gemaakt. We hadden beide wedstrijden gewonnen wat ook geweldig was.

Het weekend van 3 februari zijn we naar het familieweekend in Athens, UGA geweest en heb ik Perry voor het eerst ontmoet wat leuk was. Ook zijn de dorms/studentenkamers hier super klein en is de student stad Athens een hele gezellige stad. Letterlijk iedereen loopt in hun schools sweaters en leggings wat wel grappig is.

De Super Bowl was Falcons vs Patriots wat de grootste football wedstrijd hier is en het leek er 3 helften lang op dat de Atlanta Falcons zouden winnen maar ze hebben helaas verloren.. Lady gaga had wel een super goed optreden tijdens halftime.

Ik ben ook begonnen met track, ja elke dag en ja ik hou het niet helemaal vol maar ik leef nog. En het basketball team heeft state gehaald wat ook heel gaaf is.

xx